Inlägg: 1671919
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
DJ Hemp:
Jag fick se det nyss och det är härligt värre :-)
Det blir full fart i Bagera rinken imorgon :-)
Men nu ska jag ta en ssängar el två..?
Godnatt kamrat!
Jag fick se det nyss och det är härligt värre :-)
Det blir full fart i Bagera rinken imorgon :-)
Men nu ska jag ta en ssängar el två..?
Godnatt kamrat!
Låter kanoners alltihop det där!
Tack för tipset om TV10! Det hade jag faktiskt inte kollat upp.
Ja, då blir det en riktig partysöndag som det ser ut... : )