Sven.Savage:mer hår i båset till nästa säsong!
Inlägg: 1674971
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Jesper Jonsson: Ja. Tänk om vi haft en powerlina också. Typ Orzagh-Bartecko-Renberg eller något.
+ 1