Sven.Savage: utan svensson hade det blivit torsk, Växjö spelar riktigt bra och vinner vi inte hemma så är det nog kört. Glad för vinst förstås men det satt hårt inne. Nu blir det en tidig kväll gonatt!
Inlägg: 1681484
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Blister Brigade: Grattis ändå, glad att du är glad. God natt!
+ 1