Luleå HF

SHL · 122147 inlägg · 893 ämnen

Inlägg: 1684966

Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!

Hmm. Läste igenom inlägget fyra inlägg nedanför detta, med korrekta citat av vad hatbrottslingen, den pensionerade SS-apan från Boden, lagt in på Apsidan under april månad medan Apklubben spelade semifinal och final om hockey-SM.

Skrämmande läsning. Är det någon som tror att det där pulvret överhuvudtaget intresserar sig för hockey är det bara att läsa igenom och tänka om.

När man läser sådant är det svårt att inte på allvar börja fundera på om de har en egen tillverkning av hockeyhandskar i Apschtaan, en tillverkning - till ackompanjemang av banjomusik - och specialiserad för sex fingriga handskar


Svarskommentarer

Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!

Verkar som att media börjar ledsna på gnomen Mårts underligheter nu.

Alla har ju sett att heffaklumpen Hollywood är slut som fan och att Fiasko-Jocke bara slår bort pucken. Ändå envisas gnomen med att köra Apor i PP med följd att det händer inget.

Vidare tog han in ex-Apan Granberg som inte ens platsar i NHL fast han hade kunnat få världsbacken Jonas Brodin, men gnomen verkar inte ha haft koll på det. 

Och så vidare. 

Tyvärr är det tydligt att alla ex-Apor är svåra missräkningar, spelare som drar ned landslaget och några helt obegripligt hur gnomen kan ha med. Att han dessutom kör med dem så mycket typ kastar bort vårt powerplay eftersom han släpper in dessa svaga nummer är ännu svårare att förstå. 

Gnomen har haft ett antal riktigt duktiga NHL-spelare, stjärnor i sina lag, som hade varit beredda att spela men gnomen vill inte eftersom han lyfter in ex-Apor i stället. Har han talat med Wikegård tro?


Vilket av följande alternativ bör en klubb i SHL helst undvika?
Att försöka lura till sig andra klubbars talanger genom att i lönndom kontakta pojkar ända ned i 12-13-årsåldern?
38% (22)
Att offentliggöra information som i efterhand visar sig vara falsk och att klubben mycket väl visste om det när lögnerna spreds?
26% (15)
Att utse en lagkapten som offentligt proklamerat att han fuskar och gång efter annan visas bryta mot regler och stängas av?
21% (12)
Att vägra gratulera en vinnande motståndare och bara skylla förluster på domarna, tur eller att ens eget lag är "nedtränade" eller inte riktigt "ville vinna"?
16% (9)

Antal röster: 58 st   | Kommentera (0)

Sidan sköts av: Sven.Savage