Sven.Savage: Oj vad du blev intresserad av Skellefteå helt plötsligt. Men det är ju klart Skellefteå berör.
Inlägg: 1686835
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
ante08: Jag har alltid varit intresserad av laget som hela tiden byter skepnad. Ibland skulle de vara myror, sedan HockeyCLUB, sedan stingheads och nu ska de visst kallas SKE?
När kommer ni i mål, när har ni insett att det rätta namnet är Apor?
+ 2