+ 3
Inlägg: 1691637
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Wilhelmsson: så sant. Detta har jag påtalat flera gånger tidigare år när supporter av olika lag ropat och gråtit ut att FBK eller Frölunda har varit köpelag och främlingslegioner.
Märkligt det där fenomenet..
Märkligt det där fenomenet..
+ 2
Detroit hade väl 7-8 Svenska spelare för ett par år sedan ? undrar om alla i Skellefteå hatar Detroit nu ? och då har Detroit även haft finnar, tjecker och ryssar i sitt lag.
Främlinglegion skriker aporna ut när det gäller SHL men är det ett NHL lag så hör man inget.
Nä raset för Skellefteå började förra året, när denna säsong ser sitt slut så lär mordor öppna börsen och börja köpa hejvilt, och ap-klanen följer efter och hyllar Lasse för sitt genidrag ..... förhoppningsvis så försvinner dessa hatiska ap-supportrar tillbaka under den sten som dom har gömt sig under för några år sedan.
Och alla RIKTIGA hockeyälskare levde lyckliga resten av sitt liv.
Sagan fick/får ett lyckligt slut :-D