Sven.Savage: Då kör vi! må bästa lag vinna! har på känn att lule borde vara lite bättre i afton då dom säkert är grymt revans sugna! lycka till!
Inlägg: 1700324
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Blister Brigade: Ja lycka till själv och må bästa lag vinna och sådant håller man gärna med om; känns fint med en apsupporter med den inställningen jämfört med det vinfyllo som förorenar apsidan på snacket med fjnaterier som godingar mot "ondingar" och "undermänniskor".
+ 1