Inlägg: 1712412
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Basse: Hej Basse och stort tack för det du skriver:-) Det innebär förstås att chansen är ännu större att jag skiter i pajkastning och blir kvar vid riktigt hockeysnack med dig och andra:-)
Mest gläds jag dock åt innehållet i ditt historiska inlägg. I mina (och säkerligen många andras) ögon har allt för mycket av din (och läsarnas) tid och energi gått åt till denna pajkastning som enbart varit tröttsam och meningslös. Nu ser jag fram emot inlägg där ditt mångåriga konsumerande av sporten och din utmärkta förmåga att sätta ord på upplevelserna hamnar i centrum.
Trots att ditt sinne är rejält färgat, så uppfattar jag dig som kunnig och underhållande att läsa när du lägger fokus på rätt saker, även om jag givetvis inte alltid håller med dig.
Hoppas du lyckas hålla dig till att skriva om sporten hockey och inte falla tillbaka till att ägna dig åt ickesporten pajkastning.