Inlägg: 1714533
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
LaPierre fortsätter tjafsa och vill bråka med Grana igen, men Grana är hur cool som helst och åker bara därifrån. Han vet vad som är viktigt och när Luleå leder med 0-5 har han ingen anledning bli måltavla för en frustrerad motståndare när laget inte har något att vinna på det:-)
LaPierre får väl ta till specialaren och hånflina, något han varit känd som bäst i världen på. Även om här i Övik tycker man nog Wernblom kan konkurrera, speciellt med flinet mot Osten då de båda tillhörde Apan respektive Malmoe.
Men hur ska LaPierre lyckas hånflina mot någon som redan åkt därifrån?
Känns som att Grana ägt ned LaPierre totalt:-)
Själv upplevde jag Grana som en jobbig men inte så viktig typ när han lirade för Pölsan men nu för oss speciellt i år har han ju blivit bara bättre och bättre, kliver in i den grupp som bara få spelare fixar, den grupp som har Tomas Homer Holmström som ledare och idol.
LaPierre får väl ta till specialaren och hånflina, något han varit känd som bäst i världen på. Även om här i Övik tycker man nog Wernblom kan konkurrera, speciellt med flinet mot Osten då de båda tillhörde Apan respektive Malmoe.
Men hur ska LaPierre lyckas hånflina mot någon som redan åkt därifrån?
Känns som att Grana ägt ned LaPierre totalt:-)
Själv upplevde jag Grana som en jobbig men inte så viktig typ när han lirade för Pölsan men nu för oss speciellt i år har han ju blivit bara bättre och bättre, kliver in i den grupp som bara få spelare fixar, den grupp som har Tomas Homer Holmström som ledare och idol.
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: skönt att ni ser ut att segra. Ökar på vår marginal ner mot kvalstrecket , välbehövligt för vår ansatta trupp
Typiskt höjdhopparen och lille Sjökvistarn håller förstås med "landets mest erfarne aktive SHL-zebra"...