Inlägg: 1716160
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Yep, nu har McLellan förklarat att Nilly tar spaden. Då får vi se. Han har ju haft lite lägre % räddningar på sistone och förlorade senast mot New York Rangers, men han har vunnit 5 av 6 senaste han skadat.
Go get them, Nilly!
Go get them, Nilly!
Det låter lite som att han tänker låta Talbot ta spaden trots 4-0-förlusten mot Chicago senast, vilket iofs lär ha berott på utespelarna snarast.
Avalanche har vunnit senaste fem och deras vakt Varlamov har kommit igång rejält med i snitt bara ett insläppt mål per match och i snitt 97% räddade senaste fem matcherna!
Lär bli en tuff uppgift för oljorna alltså. Nå, 1.45 till nedsläpp. Får se om jag är vaken då. Annars - om Nilly får ta spaden - varmt lycka till, Anders!