Sven.Savage: Nilsson gör sitt bästa för att slippa spela i NHL nästa säsong :)
Inlägg: 1716719
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Lindberg Råkkar: Yep, har också följt matchen. Calgary borta. Vi visste att det skulle bli en rackarns svår uppgift.
0-2 för Oilers efter första såg ju jävligt bra ut.
4-3 till Flames efter andra såg mindre trevligt ut.
Och sedan fick Nilly vila i tredje när McLellan satte in Talbot som bara fick 1/3 av de skott Nilly fick i andra, Oilers släppte in ett till och Flames vann med 5-3.
Man blir ledsen.
0-2 för Oilers efter första såg ju jävligt bra ut.
4-3 till Flames efter andra såg mindre trevligt ut.
Och sedan fick Nilly vila i tredje när McLellan satte in Talbot som bara fick 1/3 av de skott Nilly fick i andra, Oilers släppte in ett till och Flames vann med 5-3.
Man blir ledsen.