Inlägg: 1716843
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Wilhelmsson: Jo, som vi alla befarade behövdes det ett uppehåll för att ta formen av oss.
Nu ska vi ha andraperioden och jag tror att Fagervall menar att nånschtansch är vi för mjuka och behöver bli mer taggiga nånschtansch
Och äntligen får Micflikier till det 2-2 nu!
Nu ska vi ha andraperioden och jag tror att Fagervall menar att nånschtansch är vi för mjuka och behöver bli mer taggiga nånschtansch
Och äntligen får Micflikier till det 2-2 nu!
PP ser ut att ha hamnat i samma "skugga" som tidigare, fy helvete.