Inlägg: 1717281
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Nice med 1—0 och allt i spel i de gula ("riktiga") tröjorna.
Off topic men fick i helgen stockholmsskvaller från en avfälling till kusin (alla andra 08-kusiner är Hammarbajjare) som för att vara eljest är Djurgårdare och faktiskt tagit sig en bit upp i kansliet. Han avslöjade i batun under rus att Bert var klar för dif till nästa säsong och tar med sig Zakrisson. Den som lever får te....
Off topic men fick i helgen stockholmsskvaller från en avfälling till kusin (alla andra 08-kusiner är Hammarbajjare) som för att vara eljest är Djurgårdare och faktiskt tagit sig en bit upp i kansliet. Han avslöjade i batun under rus att Bert var klar för dif till nästa säsong och tar med sig Zakrisson. Den som lever får te....
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage:
Härligt med gruvbjörnsmål
Vi behöver all distans ner till Modo vi kan få innan de kommer igång under nya demontränaren
Förövrigt en solig dag här nere och runt 25 grader i vattnet och rediga gin o tonics med jämnt flöde på bordet
Härligt med gruvbjörnsmål
Vi behöver all distans ner till Modo vi kan få innan de kommer igång under nya demontränaren
Förövrigt en solig dag här nere och runt 25 grader i vattnet och rediga gin o tonics med jämnt flöde på bordet
Snyggt, Flicker!