Inlägg: 1717302
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: jag försökte men linan var för svag
Följer via swehockey och HS nu istället , oldschool
Man har blivit bortklemad på senaste åren, tider var när man var hänvisad till P4
Ja tiden stämmer bra, svag bris, kalla drinkar och ngn timme till middag , sedan en beatlestributeshow
Vad gör föresten en sådan skarprättare som Hurtig nu förtiden?
Fast mina värsta luleiter random från minnet är
Mika, myllys , skuggan, bulan och Bautin
Följer via swehockey och HS nu istället , oldschool
Man har blivit bortklemad på senaste åren, tider var när man var hänvisad till P4
Ja tiden stämmer bra, svag bris, kalla drinkar och ngn timme till middag , sedan en beatlestributeshow
Vad gör föresten en sådan skarprättare som Hurtig nu förtiden?
Fast mina värsta luleiter random från minnet är
Mika, myllys , skuggan, bulan och Bautin
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Harjus form blir bara sämre och sämre, hur nu det är möjligt.
Ni håller Apan på mattan efter första 0-0 ser jag. All lycka till, trots att det innebär att ni håller oss bakom er.
Ser att klockan är runt kvart i sex på Kap Verde. Fin förberedelse för kvällen att följa hockeyn. Jag åkte tour de europa för några år sedan, plockade upp matcherna via Cmore och det fungerade utmärkt. Kör du matcherna så?