+ 1
Inlägg: 1718290
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
En minut kvar, Lustan spelar 6 mot 5, fortfarande 2-4 till MooDoo och Andreas Johansson tuggar tuggummi med samma frekvens som kopulerande kaniner;-)
Och 19.38 reducerar Lustan till 3-4!
22 sekunder kvar av match och det här måste förstås MooDoo fixa. Bulantek?
Och 19.38 reducerar Lustan till 3-4!
22 sekunder kvar av match och det här måste förstås MooDoo fixa. Bulantek?
Lite överraskande verkar det som att MooDooisterna mest är upptagna av att skälla ut de egna spelarna?!
Min gissning är att de nu är så luttrade efter alla motgångar att de knappt vågar tro på att det kan lyckas, typ vill inte andas någon Jinxrisk. Nästan skäller ut laget på rutin, förberedande på att "än finns det tid att förlora"...
Men bara tre minuter kvar nu...MooDoo kanske tar tre härliga poäng idag?
Parallellt intervjuas Bulan om varför han skällde ut zebrorna efter Apans 1-0. Jag tycker det var ett helt korrekt mål förklarar Bulan;-)