MooDooisterna vinner och tar tre poäng. 9-10 pinnar upp till Skånelagen reduceras nu till )(bara) 6-7 poäng. MooDoo kanske kan gå ikapp ändå, fast det såg så kört ut? I så fall borde det förstås vara Röglarna man passerar. Runt tjugo matcher kvar och det finns många poäng att plocka.
+ 1