Inlägg: 1724086
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Vilket ovårdat språk du kör med, ingen förutom du kan tycka det är roligt. Jag skulle gissa på att du befinner dig i "kiss o bajsåldern". Vore det inte trevligare att föra samtal på ett rent språk, skulle vara kul att diskutera då.
+ 2
När det gäller religiösa företeelser får du skärpa dig, hanzon. Du är tydligen helt okunnig i frågor om amerikansk kyrklighet och begreppet lekmannapastorer.
Nu får du läsa på lite mer innan du skriver felaktigheter. Noah skulle bli besviken om han fick ta del av dina osanna påståenden. Han skulle nog påstå att du är okul.