+ 3
Inlägg: 1724151
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
eltifoso: Själv försöker jag hålla mig till att skriva de "rätta" namnen, men i överlag anser jag att om nu någon använder ett eget påhittat namn på tex Brynäs, MoDo, Skellefteå AIK, Färjestad BK eller nått annat lag på sin egen sida så får de väl göra det, typ som Sven gör och som andra gör på andra sidor (fast jag kan tycka att det är lite infantilt- (*nkdelkss*)").
Men när man som "gäst" skriver på andra lags sidor så hör det till god ton att använda de officiella namnen/förkortningarna och inte egna påhittade. Det blir så lätt dålig stämning annars... :-)
Men när man som "gäst" skriver på andra lags sidor så hör det till god ton att använda de officiella namnen/förkortningarna och inte egna påhittade. Det blir så lätt dålig stämning annars... :-)
+ 2
Sven, liksom alla andra kalla väl lagen vad de vill så länge dom håller sig på rätta sida gränsen om förtal
Trivs man inte med ordvalen eller kännes sig illa berörd av det som skrivs så låter man helt enkelt bli att läsa på den sidan.
Det finns tusentals sidor på nätet som jag med all säkerhet inte gilla innehållet i, tror du jag går in där och läser för att sen be dom ändra sig?
Svaret är så klart nej..
Ha en fortsatt trevlig dag!