Sven.Savage: Vi får kanske nöja oss med att konstatera att vi har olika åsikter vad det gäller Per L och Jimmie E.
Inlägg: 1726229
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
{7827}: Yep. Det är ett bra förslag av dig och vi är helt överens. Om att vi inte är överens;-)