Inlägg: 1727464
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Förstå den näsbrännan till deras oerhört oödmjuka supportrar som tror att tideräkningen för svensk elithockey började för knappa tio år sedan!
Vilka lag handlar det om?I detta nu Öret, HV eller Läjkers. Och det skulle också kunna handla om Pölsan eller Djurgårn.
Jag är inte alls säker på att Apan slår dessa lag. Låt säga att Djurgårn eller Pölsan har en formgrop med spelare borta ett tag framöver men kommer ihop bra fram till slutspelet? Eller Läjkrarna? Eller HV? Eller Öret?
Nej, det KAN hända att Apan dör snabbt i slutspelet, om de möter ett bra fungerande lag som är beredda att ge mer för vinst än den numera något trötta Apan.
Vi kanske får den bästa av världar om någon månad:-)