Inlägg: 1727909
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Luleå formkurva har pekat spikrakt nedåt sedan Bill Sweat kom tillbaka i laget.
Man har tvåveckor på sig att hitta formen och undvika fiasko.
Man har tvåveckor på sig att hitta formen och undvika fiasko.
+ 1
Dock lyckas Aoan reda ut det och tar 2 mot 1 i mål.
Jag är jäkligt less på att Höjdhopparen/FriSören saboterar hockeyn, men överlag lirade Apan riktigt bra i första och tredje perioden och vann nog hyggligt rättvist. Luleå hade behövt lira mer fysiskt för att kunna få stopp på Apan men utan Hedman och Lennart är det svårt för oss att lyckas döda ned aporna. Mycket duktiga Apor men skillnaden är inte så stor.
Grattis till vinsten, Apor,
Vi hoppas kunna ändra på detta om vi möts i slutspelet, och nu börjar det lukta att vi möts i semifinalen igen.