Inlägg: 1736593
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Basse: Du är den andra som läst damp-ungen av dam-pungen;-) Förra gången funderade jag på att därför ändra namnet till det latinska namnet för den anatomiska motsvarigheten, den utveckling som i livmodern inte utvecklas till pung för det s k täckta könet. Men Labia majora blev lite knepigt så de yttre blygdläpparna fick vänta. Men när nu även du läste andra ord kanske det är dags.
"Läpparna" kanske skulle fungera för Dampungen, jag menar Dam-Pungen?
Såg kvalen till Riksserien och förvånad att SDE och Sundsvall som varit sådana slaktoffer verkar hur bekvämt som helst hålla sig kvar. Ni är varmt välkomna, ja efterlängtade framöver, med ett starkt lag bestående av ....War-Älfvor?
"Läpparna" kanske skulle fungera för Dampungen, jag menar Dam-Pungen?
Såg kvalen till Riksserien och förvånad att SDE och Sundsvall som varit sådana slaktoffer verkar hur bekvämt som helst hålla sig kvar. Ni är varmt välkomna, ja efterlängtade framöver, med ett starkt lag bestående av ....War-Älfvor?
+ 1
Ser mörkt ut i kvalet för FBK dam, vi genar ju inte och sätter vårt klubbmärke på ett befintligt lag i toppen utan får bygga nytt ;) Men nästa år då j@vlar.