Inlägg: 1736704
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Självklart men nog känns Tollefsen viktigare för FBK tycker jag. Luleå har grymt bra bredd och en fight är en extra matchs avstängning bara. Tror faktiskt det bara skulle gynna Luleå...även om jag tycker Hedman är lika underskattad som Wallin är överskattad. Skönt med vinst iaf men nog fan är det ju illa det ska behöva bli spännande efter hur de två första perioderna såg ut.
Nu kör vi tredje: kom igen nu, Luleå!