Peja: Shit! Jag skrev ett långt svar som snacket skickade i voiden men överlag håller jag med dig!
Inlägg: 1736995
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Nu är det strax nedsläpp och djävulen hur spännande det blir.
Warulfven har ju spöat oss fem matcher i rad och senast var de, trots underläge 3-0, synnerligen nära att nå ikapp.
En rimlig bedömning och objektiv dessutom att Warulfven vinner och kvitterar matchserien.
Senast försökte Warulfven vara stora och tuffa men upptäckte att Luleå är större och tuffare. Så nu kommer de att spela annorlunda. Men kanske är de lite hämmade av kunskapen att de möter ett tuffare lag?
Warulfven har ju spöat oss fem matcher i rad och senast var de, trots underläge 3-0, synnerligen nära att nå ikapp.
En rimlig bedömning och objektiv dessutom att Warulfven vinner och kvitterar matchserien.
Senast försökte Warulfven vara stora och tuffa men upptäckte att Luleå är större och tuffare. Så nu kommer de att spela annorlunda. Men kanske är de lite hämmade av kunskapen att de möter ett tuffare lag?