+ 1
Inlägg: 1739934
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
{7536}: Jag vill återigen applådera hur skickligt du identifierade och presenterade ur-Apan, den figur med vilken Aplaget vill bli kända.
Att den kom fram ur garderoben innebar ett oomkullrunkeligt bevis för de primatofila tendenser som dväljs i Apschtaan. Jag tycker att vinfyllot Ulf-Ture sjunkit undan i dimmorna sedan denna blottades. Kanske han blir kvar där nere nu, varvid vi andra kan koncentrera oss på hockey i fortsättningen:-)
Och som en verkan för en verkan mot att Ulf-Ture sprattlar tillbaka gäller det att med jämna mellanrum illustrera varför Apan är Apan:-)
Att den kom fram ur garderoben innebar ett oomkullrunkeligt bevis för de primatofila tendenser som dväljs i Apschtaan. Jag tycker att vinfyllot Ulf-Ture sjunkit undan i dimmorna sedan denna blottades. Kanske han blir kvar där nere nu, varvid vi andra kan koncentrera oss på hockey i fortsättningen:-)
Och som en verkan för en verkan mot att Ulf-Ture sprattlar tillbaka gäller det att med jämna mellanrum illustrera varför Apan är Apan:-)

LIF spelar helst i vita dräkter och det är på hemmaplan inför vitaberget de trivs bäst.
I Hockeyallsvenskan får de spela i ljusa hemmaställ medans i SHL spelar man i mörka på hemmaplan.
Jag tror den lilla detaljen stör såpass att de inte tar de nödvändiga hemmapoängen för att hålla sig kvar.