Zappaholic: Tycker vi hanterar lakers på ett grymt bra sätt, vinst i dag och det blir en kort serie och focus på final
Inlägg: 1741285
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Blister Brigade: Jag tycker de är bättre än er än så länge. 1-2 speglar inte matchbilden. Målen är dock det som räknas.
Klantig utv av Lindholm.
Klantig utv av Lindholm.