Inlägg: 1742393
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Daddeh: nja det vet jag inte riktigt längre men det finns en grupp av fans som kallar sig WWS (wild west support) som jag en gång i tiden var med i. Åkte på bortamatcher utan att supa skallen i småbitar och som inte gillande den dåvarande ledningen och kallade dem fulla gubbar istället för Goa gubbar:). Jag antar att de finns kvar och dom hade ett forum där jag var aktiv, men jag börjar bli gammal och bekväm men ville tjöta lite hockey och försöka vara så objektiv man kan vara i dessa tider( kan inte lova något dock:))
Mike.F
Mike.F
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Daddeh: De kanske startade 18:30 så att matchen skulle vara klar till 21:00 då programmet FC Nörd med bröderna Hysén som coacher drog igång :-)
+ 1
Kul med ett Frölundafan här...ni är verkligen inte aktiva online vad jag märkt. Har ni något forum där ni samlats?