Inlägg: 1742925
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Daddeh: Alltså Rajala. Visst han stod på rätt plats några gånger men hade inte vad som behövs för att förvalta. Så fort det blev någon form av närkamp så var det juniorvibbar. Hur bra är han egentligen?
För övrigt var domarna bland de uslaste hemmadomare på bra länge. Det visades väl typ 1 av 4 Luleåutvisningar i repris på CMore...antar att de ännu letar efter de 3 andra.