+ 1
Inlägg: 1743177
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: tycker Saik får det svårt när dom hamnar i underläge! innan mål nr 1 så var Växjö inte ens 3:a på pucken och så plötsligt vänder det helt! Och Växjö krigar ner Saik totalt. Nu e det jämnare men Växjö kommer i farliga vändningar. Hoppas Växjö tar det så att inte Saik går till final för lätt (för det gör dom väl?).
Mike.F
Mike.F
+ 2
Har iaf sett båda Läjkmålen i repris och allvarligt talat - hur kan någon komma på den famösa idén att påstå att markussålletsvensson är en stark vakt? Jag är tämligen övertygad om att Joel Lassinantti skulle ha tagit båda dessa och dessutom gjort det enkelt; de situationerna skulle inte ens ha verkat farliga när Lassi spelintelligent som få hade läst vad som skulle komma och snabbt stått rätt och i vägen för skytten/styrgubben.
Osäker på hur den här semifinalen kommer att sluta. Att Apan skulle kunna dominera som de tydligen gjort hela första halvan av matchen hade jag aldrig trott; de är uppenbarligen starkare än jag förmodat. Men Sam Hallam är listig som en räv och kanske kan han fortfarande läsa sönder och neutralisera Apan? Degersig.