+ 2
Inlägg: 1755108
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Shit! vad jag längtar till den 31 aug.
Första derbyt! :)
Första derbyt! :)
+ 1

Läste att Sanny Lindström också noterade att Lassi blir kvar under bloggrubriken "Stjärnan blir kvar i SHL": "Det som gör ”Osten” lugnare är det faktum att hans största stjärna och viktigaste spelare, Joel Lassinantti blir kvar i Luleå trots att hans namn omgärdats av NHL-rykten".
Hatbrottslingen däremot har aldrig förstått risken och nu slår han sig för gammalfarbrornsmagen och skrattar "hihihihi" över det faktum att Luleå för säsongen får behålla ligans bäste vakt senaste tvåsäsongerna medan Apan står där med Erik "40% räddningar i avgörande SM-final" Hanses samt högrisken Lindvall från allsvenskan.
Säga vad man vill om 69-åringen men hatet förblindar synen så på honom att han inte inser att det han gläder sig åt är att Luleå sitter inne med vakttrumf gentemot Apan.
I år möts vi redan i omgång 2-3 för B2B. Kanske vaktfördelningen redan då blir avgörande? En oskadad Lassi mot 40%aren:-)
Jag är sääääääker på att Apan kommer att dansa och le!