+ 2
Inlägg: 1755274
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Daddeh: Om öl har du rätt. Man kan inte ha för avsikt att genomföra en massa om man kontinuerligt svalkar sig på bästa sätt. Får dra ned på ambitionen alternativt köra svagare dryck medan solen är uppe;-)
Låter fint med din midsommar, perfekt tid på året för att släppa fram fulla programmet:-) Brukar standardmässigt dra ned till Öland så blir det stora midsommarbordet med varierande antal från några till många gäster och därefter direkt gå över i 5-7 veckors semester. Men i år planerar jag bordet hemma i Fjollträsk och förskjuter semestrar bl a för att säkra att jag är ledig under OS:-)
Håller med du om Apsupportrarna på SvenskaFans dvs järngänget på typ tio stycken som varit med länge och vet vad de talar om. Är ungefär som lulesupportrar, bara att de råkar hålla på fel lag. Det kan nog ordna upp sig här när hatbrottslingarna sparkas.
Låter fint med din midsommar, perfekt tid på året för att släppa fram fulla programmet:-) Brukar standardmässigt dra ned till Öland så blir det stora midsommarbordet med varierande antal från några till många gäster och därefter direkt gå över i 5-7 veckors semester. Men i år planerar jag bordet hemma i Fjollträsk och förskjuter semestrar bl a för att säkra att jag är ledig under OS:-)
Håller med du om Apsupportrarna på SvenskaFans dvs järngänget på typ tio stycken som varit med länge och vet vad de talar om. Är ungefär som lulesupportrar, bara att de råkar hålla på fel lag. Det kan nog ordna upp sig här när hatbrottslingarna sparkas.
+ 1
Tråkigt de skrämt bort så många av de vettiga skeåfans som faktiskt finns. Oftast en god ton och trevligt bemötande i deras SF-forum. Det vore ju faktiskt en bra idé. Banna de två trollen som tillför noll och intet (för att vara snäll) och sedan välkomna in SF-gänget. Skulle nog bli ett både intressant och hyfsat aktivt forum.