Det känns som du har rätt - jag tänker annars att det finns spelare som man har noll koll på, men som Hamrén har koll på, eller bör ha koll på, som skulle kunna delta i en fyrbackslinje och med en sådan fungerande, borde han anpassa och fixa framåt!?