Inlägg: 1756197
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Jao hyffsat drygt, jag blev oxo avstängd en vecka. "otrevlig attityd" som orsak.
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Så sant så :)
Skriver här och lite på andra forumet då man känner för det hela!
Skriver här och lite på andra forumet då man känner för det hela!
Känns fint att denna plats på Hockeysnackets Luleåbok är så civiliserad med givande information om hockey och annat av betydelse, med deltagare som kan netiquette och respekt; detta genom en enda modererande åtgärd: att de två hatbrottsliga aptrollen är avstängda på livstid:-)