Sven.Savage: Ja och inte har Skellefteå Kraft råd med att tillhandahålla ordentlig el heller (se länk) :) Är det inte andra gången på kort tid nu som Mordor släcks ner?! De skulle säkert ha råd att förbättra sitt elnät om de slutade mata in pengar till mammondyrkarna år efter år....fast är inte ett SHL-lag viktigare än att invånarna ska få leva ett normalt och drägligt liv? Ja, det är väl klart det är om du frågar trollen där :) www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/inrikes/article23260468.ab
+ 2