Inlägg: 1757086
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Ja du Sven, Glenn-Yoda och syster Barbro är bevisen på att sista apidioten ännu inte är född. Liggandes i fosterställning under sin sten kvider dem om avstängning när faktaunderbyggda sanningar av dig levereras med stil och finess samt med en stor skopa humor.
Att apor inte förstår ironi är ju inte vårat problem.
Noterade för övrigt att gårdagens apjippo inte ens drog fullt hus trots gratis är gott. Klena publiksiffror att vänta i apstan till vintern när det dess utom kostar pengar att live se aphjorden.
Att apor inte förstår ironi är ju inte vårat problem.
Noterade för övrigt att gårdagens apjippo inte ens drog fullt hus trots gratis är gott. Klena publiksiffror att vänta i apstan till vintern när det dess utom kostar pengar att live se aphjorden.
+ 1
Vem är förvånad?
Vi normala laddar nu för Glud-Sarah!