+ 1
Inlägg: 1757975
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Årets mest använda ord på Saik planket verkar bli en favorit i repris igen .. ordet "hjärndöd" mässas hela tiden, fast jag förstår väl ändå varför dom använder ord som dom själva har en anknytning till, det känns väl närbesläktat på något sjukt sätt.
Fan det är så att man börjar må illa när man läser vad trollen spyr ut, när en modoit eller brynäsare försöker konfrontera någon så blir dom nerspydda av nya spyor och påhopp på enskilda personer i respektive förening.
Ett någorlunda hockeykunnande av dessa två troll existerar inte men däremot har dom ett hat som skulle kunna fylla ett svart hål i universum.
När ska detta få ett stopp ???
Fan det är så att man börjar må illa när man läser vad trollen spyr ut, när en modoit eller brynäsare försöker konfrontera någon så blir dom nerspydda av nya spyor och påhopp på enskilda personer i respektive förening.
Ett någorlunda hockeykunnande av dessa två troll existerar inte men däremot har dom ett hat som skulle kunna fylla ett svart hål i universum.
När ska detta få ett stopp ???
+ 1
Vad svarar apmonstren på det, ställda mot väggen?
Ja, hör och häpna:
"...sina sinnes fulla bruk ... sanningsenlig ...integritet...superfjant ...sociopatiska samt narcissism drag...spetskompetens i klippa och klistra....less ...trösta sig...Qatar....dynastiernas dynastiförening...smiskat...hybridstjärt......mata troll...fabulerar och ljuger...lögner."
I en specifik frågeställning - där apmonstren har fel - undviker de alltså fullständigt sakfrågan, fakta och relevanta argument men fyller alltså på med ovan citerade synnerligen hockeyrelaterade hån, förolämpningar och skitsnack.
Om någon undrar var trollen på Hockeysnacket håller till är ovanstående beskrivning helt oomkullrunkeligt bevis.
Snyggt jobbat, Daddeh:-)