Inlägg: 1758710
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Blister Brigade: Ja, du har rätt. Apan har varit duktiga och knutit Arvidsjaur till sig vilket givit dem ett antal spelare. Luleå ligger i lä där men fint att de sätter sig på Arvidsjaurkartan och på sikt rättar till ordningen:-)

Kul att Osten är ute och visar upp er, kanske förstår att man inte bara kan sitta och rulla tummarna på kontoret! men nog känns det som att dom flesta i Arvidsjaur håller på Skellefteå (har jobbat där i 3 år)