+ 2
Inlägg: 1758954
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Wilhelmsson: Ja fy fan! Man trodde att slita i 13åringar var ett lågvattenmärke men nej, nu gäller det att börja ringa på 11åringar. Nya lägre nivåer i gruvan, fy fan!
+ 2
Man mår illa.