Inlägg: 1759246
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Hmm, läste på andra Luleåforum för att få reda på hur matchen varit i fösta.
Man skriver att Apan har halva laget borta men ändå ett väl fungerande spel medan Luleå har problem när man ska hantera puck i precis alla delar av isen; kan inte hantera den i egen zin, kan inte spela upp genom mittzon, kan inte etablera tryck i offensiv zon.
Jahaja...
Man skriver att Apan har halva laget borta men ändå ett väl fungerande spel medan Luleå har problem när man ska hantera puck i precis alla delar av isen; kan inte hantera den i egen zin, kan inte spela upp genom mittzon, kan inte etablera tryck i offensiv zon.
Jahaja...
Har köt matchen men tidningen klantar bort det och får inte se. Blir tvungen köpa från annat håll. Får se sista 2.3 sekunder av matchen.
Och 1 sekund efter att jag kommit in sätter Apan 1-0 genom ett flytskott där köpespelaren Apan Emil får dra på från 4 meter med en luleback 2 meter framför sig vilket innebär att Luleås målvakt, luleutvecklade egna spelaren från egna leden den egna produkten Filip Gustavsson ser inget och pucken smiter in vid stolpen.
Paus nu.