Blister Brigade: Såg du eran match mot Wienna? Våran var nästan en blåkopia av den. De tysktalande kontrade in 1-0 när vi var det spelförande laget och gick fram till 4-0 efter 2 perioder. Vi/ni vaknar i 3:e och får in två kassar, plockar målvakt varpå de tysktalande gör 5-2. Renberg sågar de svenstalande laget efter noter, ja en blåkopia av eran match med enda skillnaden att i våran infann sig ett hundratal väldigt ljudliga fans utrustade med ett par trummor och på tyskt vis magar ölfyllda till bredden :)
+ 1