+ 2
Inlägg: 1760730
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Håller fulständigt med dej det här är rent utsagt vansigt!! Lule är ett av få lag som lever främst på gammla meriter och jag tycker att du ska ändra ditt förslag till... Trumvirvel... Lule möter årligen det lag som tar sig till final i CHL "det stående finallag årligen" ;-)
+ 3

Enligt det gillande förslag kommer Luleå Hockey därför att överta platsen från en klubb som gynnats skandalöst genom i förväg uppvärmda lotteribollar, sponsrade av den egna kommunen, samtdiigt som klubben i fråga skickat bulvaner att nedvärdera turneringen.
Luleå Hockey tar alltså Apans plats i slutspelet, enligt det liggande förslaget, som lämnats in av en av ägarna.
Nämligen av mig, som äger en oerhört stor del av turneringen. Luleå Hockey äger alltså 63% / 26 och jag är en av 2135 medlemmar. Därmed äger jag personligen 1/88111-del av Europamästerskapet. Så jag räknar lugnt med att mitt förslag går igenom.
Jyp, here we come, Jyppie!