+ 1
Inlägg: 1769065
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Och Malmö fick betalt för flytet de hade mot oss i tredje(?) omgången då allt studsade in för dem.
Ordningen återställd :)
Ordningen återställd :)
+ 3
Skönt med 3 poäng. Malmö är definitivt ett bra lag som mycket väl kan hålla sig kvar bland de översta.
Men idag hade vi flyt.
Kan väl säga att vi fick radioaktivt betalt för förlusten mot Warulfven.
Så kan det gå, när inte haspen är på.