Inlägg: 1781230
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Sitter själv och slötittar på apmatchen och måste bara kommentera den anorektiska apbacken #8. Den mannen är klappkass! Det ironiska med kalkonen är att han är en genuin approdukt hihihihihi :)
+ 1
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Pölsan kvitterar till 2-2 sedan Clark på halvdistans slår en lite långsam puck på volley centralt in i målet, men Ortio tycks helt förvirrad och flaxar åt alla håll i stället för att bara lugnt stå kvar och i vägen för pucken.
1-2 till Apan.