+ 1
Inlägg: 1783055
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Blister Brigade: Ja, det här blir intressant och bra sällskap du har med dig. Men det blir ju inte samma höjdarmatch som det brukar bli i norrderbyt: Luleå är för svaga ( Apan fär stark just nu.
Ser att det är fullsatt i Aparenan. Bortåt 50% fler än i andra apmatcher.
Antar att dessa 50% kommer från Norrbotten...
Ser att det är fullsatt i Aparenan. Bortåt 50% fler än i andra apmatcher.
Antar att dessa 50% kommer från Norrbotten...
+ 2
Man har ju tyvärr jobb imorgon