NallePhu: Ledin verkar lite väl het idag. 2 utvisningar redan under första perioden, fast den andra var nog MooDooistens fel då denna åkte ut för slashing samtidigt som Ledin åkte ut för roughing. Jantagligen försökte MooDooisten yxa av handlederna på honom, vilket naturligtvis fick honom att reagera.