Zoogin: Ja, onekligen skulle det ju vara skönt att täppa till truten på SMÅLAND, fast med våran långa skadelista efter matchen mot SadoMooDooisterna ska det väl till ett smärre under om vi ska plocka några poäng. Tror knappt vi har folk till 3 femmor ens.