+ 2
Inlägg: 1853184
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: men vilket skit derby? Typ 0 känslor, får hoppas på nåt inför sista
+ 2
Och så tar Apan ytterligare en utvisning.
J-a konstig match.
Kan det vara Bulans strategi? Att lura Apan att vi är harmlösa.
Nu pangade Wingerli med klubban Cehlin över näsan med en crosschecking och blodet sprutar. Cehlin trycker sedan klubban löst mot Wingerli som filmar en sekund hur svårt skadad han blev, innan han börjar veva slag på den blödande Cehlin.
Zeborna tar ut Wingerli på 2 min bara, men sedan publiken i Aparenan vrålat tillräckligt, tar de också ut Cehlin 2 min, kvittning.
Det här var en lika vidrig bedömning som när de tog Hedman 2+2 förra matchen.
FY FAN.