+ 2
Inlägg: 1853239
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Pluss att SKAIK nu har det berömda Apa-flytet...vi har ett bra PP, men puckdjäveln vägrar att gå in på pga av stolpar och märkliga studsar.
+ 1
Ja, fy fan vilken kollaps och så många usla aktioner. Verkar ju som att enda anledningen till att vi fått något spel och några mål är att vi är så kassa och agerar så värdelöst att Apan inte ids att ta i emellanåt.