+ 2
Inlägg: 1853297
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Jo, Luleå sätter två st då matchen redan är slut, i stort sett och putsar siffrorna. Helt otroligt att Hedman får röra pucken utan att bli utvisad och får sätta den också :-)
Positivt om denna match från våran sida? Ja, som du säger fungerade PP, speciellt när Cehlin fick stå på backen. Sondell och Johnston vågar ju aldrig skjuta heller, men det gör Cehlin iaf. Det såg riktigt bra ut.
Positivt om denna match från våran sida? Ja, som du säger fungerade PP, speciellt när Cehlin fick stå på backen. Sondell och Johnston vågar ju aldrig skjuta heller, men det gör Cehlin iaf. Det såg riktigt bra ut.
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
I Apboket dansar monstrumet hallelujah och skriver: "Ja det är en fullständig överkörning. Förstafemman är FENOMENALA! Qatar får några tröstmål i slutet när vi spelar av den. Helt jävla överlägsna, Qatar hänger helt enkelt inte med. Ja det blir 6 poäng till dynastiernas dynastiförening, och Qatar får noll. Inte helt oväntat."
Är väl första gången han gjort en rätt korrekt bedömning.
Är väl första gången han gjort en rätt korrekt bedömning.
+ 3
Fruktansvärda siffror från apsekretariatet: 22-26 i skott, 7-4 i mål, 85% räddningar av apvakt, 68% räddningar av lulevakt. Helt sjuka siffror som inte existerar i en SHL-match men så var detta inte en sådan utan någon jävla sorts besök i Infernot.