Sven.Savage: Mycket klocka tankar och jag håller med dig fullständigt. När Lassi har ett bra försvar så är även han förstklassig. Det är ju tyvärr också hans svaghet. Alla vi hade ju älskat att ha en målvakt som kan stjäla segrar från motståndarna. Jag tycker, och det här kan låta konstigt, inte att vi var sämre än Skeå trots att vi spelade apuselt. Vi serverade dem 1-2 mål per match och sedan blev de bekväma är min teori. Vi hade lätt kunnat ta 6 poäng i dessa två matcher bara vi hade spelat på normal nivå. Det var ta mig sjutton pinsamt att se spelet de senaste tre matcherna. Bara hoppas vi rycker upp oss snart.
+ 3